Ogólna charakterystyka firmy w biznesplanie

Written by admin on 8 kwietnia 2017 and posted in Biznes.
  NAZWA FIRMY   
 
Wybierając nazwę firmy – bierz pod uwagę jej użyteczność handlową. Pamiętaj , że przez nazwę firmy określasz jej tożsamość. Nazwa powinna pokazywać:
  • Kim jesteś,
  • Czym się zajmujesz,
  • W jaki sposób prowadzisz firmę,
Nazwa firmy to pierwszy czynnik pozwalający odróżnić się od konkurencji. Zaprojektuj odpowiednie logo. Nazwa i logo to bardzo widoczne środki przekazu. Dzięki nim komunikujesz określone treści . Z czasem nazwa i logo firmy są przejmowane nie dla majątku materialnego, ale dla marki.
 
  FORMA PRAWNA
 
Zdecyduj jaki rodzaj działalności będzie dla ciebie optymalny. Forma prowadzenia działalności zależy m.in. od:
  • potrzeb handlowych
  • wielkości przedsiębiorstwa
  • ryzyka finansowego
  • sposobu opodatkowania
 Formy działalności to:
 
       – jednoosobowa działalność gospodarcza  osoby fizycznej
       – spółka partnerska
       – spółka jawna
       – spółka komandytowa
       – spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
       – spółka akcyjna
       – spółka cywilna
       – spółdzielnia
 
  PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
 
Napisz dokładnie czym chcesz się zajmować.
  •   Przykład: Kwiaciarnia „Tulipan” 
  •   Przedmiot działalności – sprzedaż kwiatów ciętych, sztucznych i roślin doniczkowych oraz akcesoriów  i środków do uprawy i pielęgnacji roślin                                              
  SIEDZIBA, KONTAKT
 
Zlokalizuj swoją siedzibę. Podaj dokładny adres i kontakt telefoniczny .
 
  WŁAŚCICIELE
 
Wskaż , kto będzie właścicielem. Napisz jakie będą udziały procentowe w kapitale spółki (każdego z właścicieli). Życiorys biznesowy każdego z właścicieli zamieść w załączniku.